اس ام اس عاشقانه با موضوع فراموش کردن
دانلود و اخبار موزیک داغ و جدید
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پنج شنبه 17 آذر 1390برچسب:, :: 8:46 :: نويسنده : پارسا

اس ام اس عاشقانه با موضوع فراموش کردن

اس ام اس برای فراموش کردن sms-jok.royablog.ir

درسته که یه روزی فراموش می کنی و یه روز دیگه فراموش می شی ولی اینو بدون

فراموش شدگان هرگز فراموش کنندگان را فراموش نمی کنند

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کاش تو دنیا دو رنگ گل وجود داشت قرمزو سفید

قرمزها مال تو ؛ سفید مال من

که اگر تو منو فراموش کردی

گل های قرمزت پر پر بشه

ولی اگر من تو رو فراموش کردم

گل های سفید کفنم بشه...

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

زندگی به من آموخت كه چگونه گریه كنم اما گریه به من نیاموخت كه چگونه زندگی كنم.....تو نیز به من آموختی چگونه دوست بدارم اما به من نیاموختی كه چگونه تو رو فراموش كنم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

http://sms-jok.royablog.ir


از میان تمام بازی های کودکانه تنها" یادم تو را فراموش "را خوب بلد بودی ...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


ای یادگار لحظه های زیبا ، به احترام تمام زیبائی های دنیا فراموشت نمیکنم . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مینویسم روی صفحه ی غریب زندگی ، من فراموشت نمی كنم عزیز، به سادگی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

میرم تا در غبار غم فراموشت کنم / سر در آغوش پشیمانی گذارم تا تو را

ای امید آتشین با گریه خاموشت کنم . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


اسمت را نوشتم روي سيگار تا بسوزه ، که وقتي سيگار تموم شد فراموشت کنم . ولي نمي دونستم که هر پک که به سيگار ميزنم اسمت ميره تو نفسم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


5 راه براي فراموش کردن اونی که خيلی دوستش داری:
.
.
.
.
.
.
.
دنبال چی ميگردی ؟؟؟مي‌کشمت اگه بخوای فراموشم کنی..

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

این دیگه بار آخره دارم باهات حرف میزنم

خدا حافظ نا مهربون میخوام ازت دل بکنم
سخته ولی من میتونم سخته ولی من میتونم
این جمله رو اینقدر میگم تا که فراموشت کنم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


تو رفتي و تنها چند خاطره که هيچگاه نمي توانم فراموش کنم بر جا گذاشتي...
خاطره هايي که ياد آن اين دل عاشقم را مي سوزاند....
دلم بدجور براي تو تنگ است عزيزم....

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
آرزوی من اینست
که دو روز طولانی
درکنار تو باشم فارغ از پشیمانی
آرزوی من اینست
یا شوی فراموشم
یا که مثل غم هر شب گیرمت در آغوشم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

«شاید کسی را که با او خندیده‌ای فراموش کنی، اما هرگز کسی را که با او گریسته‌ای از یاد نخواهی برد.» . جبران خلیل جبران

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 اگر يادت کنم ديوانه مي شم / فراموشت کنم بيگانه ميشم / اگر ترکت کنم ميميرم از غم / فراموشت کنم مي پاشم از هم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عزیز من ببخش اگه فراموشت نمی کنم

ببخش که تو خیالمم حتی بوست  نمی کنم

 ببخش که دست من هنوز لایق دستات نشده

راستی بدون که قلب من دلخور از حرفات نشده

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دوست دارم بمیرم و سیاه پوشت کنم، دوست ندارم بمانم و فراموشت کنم..

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


اگر میخوای فراموشت کنم به آدرس زیر مراجعه کن

 

w w w.توخواب ببینی .com !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آمدم تا مست و مدهوشت کنم اما نشد / عاشقانه تکیه بر دوشت کنم اما نشد

آمدم تا از سر دلتنگی ام گریه تلخی در آغوشت کنم اما نشد

نازنینم یاد تو هرگز نرفت از خاطرم سعی کردم فراموشت کنم اما نشد . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

http://sms-jok.royablog.ir


می روم شاید فراموشت کنم

با فراموشی هم آغوشت کنم


می روم از رفتنم دل شاد باش

از عذاب دیدنم آزاد باش

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


خواستم خودمو گول بزنم ؛ همه ی خاطراتم رو انداختم یه گوشه ای و گفتم : فراموش ؛ یه چیزی ته قلبم خندید و گفت : یادمه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

باور کن که نیازی نیست

  به یاد کسی که نیست ......

اولش ترسناک ، بعد دردناک ، و بعد آزاد و رها و شاد ...........

فراموش می کنم!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در یک آشنایی دوستانه ما با هم دست دادیم !! تو فقط دست دادی.. و من.. همه چیز از دست دادم

من هر روز تلاش می کنم که در خاطرم بماند،

و تو هر روز تلاش می کنی که فراموش کنی،...چه بلاتکلیفند خاطراتمان!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دلم می خواست بهانه‌ای باشی برای فراموش كردن همه چیز...

اما حالا دلم می‌خواهد بهانه‌ای باشد برای فراموش كردن" تو" !...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چو کس با زبان دلم آشنا نیست
چه بهتر که از شکوه خاموش باشم
چو یاری مرا نیست همدرد ، بهتر
که از یاد یاران فراموش باشم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


عشق درد سري است كه بايد براي فراموش كردن ان عشق تازه اي را پيدا كرد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


شكسپیر میگه كسی رو كه دوست داری هر چندوقت یكبار بهش یادآوری كن تا فراموش نكنه قلبی براش می تپه

.

.

.

.

.

و این یك یادآوریست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


چه زيباست به ياد تو با چشمهاي خسته گريستن چه زيباست هميشه در تنهايي تو را حس کردن چه زيباست در خيال با تو زندگي کردن عزيزم نام تو بر قلبم خالکوبي شده تا فراموشت نکنم . نازنين من همچون نفس کشيدن تو را بخاطر مي سپارم. يک روزه ديکه هم بدون تو گذشت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


معمولا آدما از اینکه بعد از مرگ فراموش بشن وحشت دارن

ولی چه سخته زنده باشی و فراموش بشی  . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هرگز فراموش نمی کنم

سخنانی راکه از چشمان تو شنیدم

می گویند چشمها هرگز دروغ نمی گویند

اما من شیرین ترین دروغ ها را از چشمان تو شنیدم

آن هنگام که می گفتند:

«دوستت دارم»

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


زندگي 3 چيزه :
1. گريه ای كه خشك ميشه
2. خنده اي كه محو ميشه
3. يادي كه از تو ميمونه و فراموش نميشه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگر دنيا فراموشگر خاطره هاست ، تو فراموش مكن ، آنچه ميان من و توست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نمی گویم فراموشم مکن گاهی  بیاد آور
 اسیری را که می دانی نخواهی رفت از  یادش

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گفته بودم بعدازاین باید فراموشش کنم

دیدم اش ازیاد بردم گفته های خویش را

تا به من نزدیک شد گفتم سلام ای آشنا

گفتم اما نشنیدم جز صدای خویش را

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


ای نشسته درخیال من

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





.: Weblog Themes By Pichak :.


پيوندها



ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 879
بازدید کل : 12026
تعداد مطالب : 131
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1






فال انبیاء

فال انبیاء

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس


.

.

.

.




Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

statistics


IranSkin go Up
تماس با ما

تعبیر خواب آنلاین

http://www.axprint.com/Signup/?IN=89836SO


قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

download

چت

قالب بلاگ اسکای

قالب وبلاگ

اخلاق اسلامی

قالب وبلاگ

فروشگاه اينترنتي ايران آرنا